از دست مربی و بازیکن به تنهایی کاری بر‌ نمی‌آید/ می‌خواهیم از تراکتور امتیاز بگیریم

10:03 - 16 بهمن 1397
کد خبر: ۴۹۱۶۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
محمد شادکام بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما به حمایت مسئولان نیاز دارد و از دست مربی و بازیکن به تنهایی کاری برنمی‌آید.
از دست مربی و بازیکن به تنهایی کاری بر‌ نمی‌آید/ می‌خواهیم از تراکتور امتیاز بگیریممحمد شادکام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال پارس جنوبی اظهار داشت: چند روز زودتر راهی تبریز شدیم تا با توجه به اختلاف شرایط آب و هوایی شمال و جنوب، به سرمای تبریز عادت کنیم. از این رو تمرینات را در تبریز دنبال می‌کنیم تا آماده بازی روز چهارشنبه شویم.

وی به بازی با تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: بازی با تراکتورسازی سخت است چرا که آنها تیم قدرتمندی دارند و بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند. البته از نظر من کار نشد ندارد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به نتایج دلخواه برسیم و از این بازی خارج از خانه امتیاز بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: تیم خوبی داریم و  بازیکنانی از جمله من در نیم فصل به نفت مسجدسلیمان اضافه شدیم. همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا وضعیت تیم را نسبت به نیم‌فصل اول تغییر دهیم.

شادکام در پایان خاطرنشان کرد: مربیان و بازیکنان به تنهایی نمی‌توانند به نفت مسجدسلیمان کمک کنند. این تیم حمایت مسئولان را می‌خواهد. آنها باید به لحاظ مادی و معنوی از تیم حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *